søndag den 23. januar 2011

Julefrokost i januar

Ja, julefrokost i januar, det har jeg været til. Jeg er medlem af bestyrelsen i den lokale brugs og vi skulle afholde julefrokost i bowlinghallen, med efterfølgende spisning hos en af de ansatte der er med i bestyrelsen. Det var meget hyggeligt med bowling, vi var 9 der skulle bowle, 3 kvinder på en bane og 2 baner med 3 mænd på hver. Jeg vandt på vores hold:-)
Vi kørte efter en imes bowling ud til dem der skulle stå for aftenen. Vi fik alt hvidvin, rødvin og drinks vi ville have, men da jeg skulle køre hjem så nøjedes jeg med at nyde et par glas til maden. Til forret fik vi fisk, noget ørred på salatbund med flutes og dressing til. Til hovedret fik vi lækkert oksekød, bagte kartofler med persille og hvidløgssmør til, krydret sovs og blandet salat. Til dessert fik vi en rigig lækker hjemmelavet flødeislagkage med chokolade stykker, uhmm, den var god. En hyggelig aften med god mad og drikke. Brugsen havde leveret vin, chips, forret og hovedret. Værten stod for desserten.
Har snart været med i bestyrelsen i 2 år tror jeg nok, og bliver nok ved lidt endnu da jeg synes det er meget hyggeligt:-)

Mostergrydelap:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar