søndag den 8. august 2010

Endnu en super weekend:-)

Så er endnu en fantastisk weekend ved at være slut. Var i sommerland syd i går med kæresten og drengene. Kæresten foreslog at vi tog et smut over grænsen for at proviantere når nu vi var i nærheden og det siger jeg da ikke nej tak til. Vi havde rigtig godt vejr hele dagen og vi nød at der ikke var særlig mange mennesker så der var ikke mange steder hvor der var kø til forlystelserne. Vi havde madpakker med og købte en is om eftermiddagen. Da klokken var ved at være fem kørte vi videre mod tyskland. Vi fik lidt at spise og dernæst handlede vi inden turen gik hjemad.
I dag skulle jeg hente 2 veninder da vi skulle sammen ud til en anden veninde og hjælpe til ved barnedåb. Vi skulle være der kl. 9. Kl. lidt i tolv ville jeg lige tjekke min telefon og kunne se der var besked fra kæresten. Mille, vores kat havde fået en killing stod der. Og ganske rigtigt, jeg talte både med kæresten og drengene og de var mægtig glade. Det viser sig bare at Mille har født på den nederste hylde i mit tøjskab!! Heldigvis lå der ikke supermeget på den hylde, og da jeg kom hjem havde kæresten fået lavet en kasse med et lagen i som Mille så kunne være i. Så sikke meget der kan ske på sådan en weekend. Og hvem ved om det er helt slut, synes nemlig ikke det er så tit man hører om at katte kun får en killing!

Nå, jeg må hellere i seng. Den ældste skal starte i første klasse i morgen og den yngste skal tilbage i børnehaven. Kæresten og mig har begge taget fri i den første time, hvor forældrene må være med i klassen - spændende dag:-)

Mostergrydelap:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar