torsdag den 5. august 2010

Nye fisk....

Efter drengene var blevet hentet kørte vi videre til den lokale dyrehandel for at få lidt nye fisk til akvariet. Det blev til 10 små fisk, 2 orange sugemaller og en kampfisk. (ja, det hedder den, men håber nu ikke den går til angreb på resten af fiskene).
Kæresten slog græs da vi kom hjem så vi skyndte os at få fiskene i akvariet, og drengene viste stolte deres nye fisk da far kom ind :-)
Aftensmaden bestod af kylling, ris, gulerødder, squash og bearnaisesovs. Købte 2 squash da jeg var over at handle og brugte kun ½ til maden. Har været ved at søge efter en opskrift på en squashkage, så det bliver nok i morgen den bliver bagt. Huskede også at købe en liter sødmælk til risengrød. Min søster lavede det forleden aften, og da mine drenge hørte det ville de også gerne have risengrød. Så nu er ingredienserne til det i hvertfald indkøbt, så er det bare lige om at få det lavet en dag!
Drengene er pavestolte over at Mille stadig bruger det hus som de lavede i går. Jeg tror nu også hun nyder alt den opmærksomhed de giver hende.
Har været så heldig at få billetter til sæsonpas bio i legoland, vi skal se planet 51. Har været der en gang før hvor vi så peddersen og findus. Ville også gerne have set far til 4 på japansk, men der var udsolgt. Det er først sidst i august vi skal afsted, men det gælder om at være tidligt ude.
Synes godt nok det er lidt varmt....puh...sidder bare ligeså stille og sveder.....måske jeg skulle gå i seng, det trænger jeg vist til.

Mostergrydelap:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar