mandag den 2. august 2010

Vægten

Hmm....der er vist lige sneget sig et par ekstra kilo på i løbet af ferien. Jeg har i forvejen ikke det mindste krop og tænker ofte over at jeg jo lige skal tabe mig 40 kilo for at nå ned på en vægt der måske passer lidt mere til min højde på 168!
Jeg er nødt til at gøre noget!!!! Men min rygrad er som en regnorms. Jeg er dog startet godt i dag, har nemlig været nede og træne, eller det vil sige det blev kun til 30 min. på løbebåndet hvor jeg nåede 3 km. Jeg har ikke været i motionscentret i flere uger og er nødt til at starte stille op igen. Håber jeg kan fastholde mig i min intention om at komme ned og træne to-tre gange om ugen, det vil være det bedste.
En ting er træning - noget andet er kosten!
Jeg er afhængig af pepsi max - men det holder bare ikke at jeg drikker sodavand hver dag. Jeg drikker ikke meget vand, men nu må det laves om. I dag har jeg drukket flere glas vand, og kun én dåsesodavand. Vi fik rester i aften til aftensmad i aften, så madplanen er udsat til senere, måske i morgen. Håber også det bliver bedre når jeg kommer tilbage til jobbet. Så er jeg da på afstand fra køleskabet ha ha.....
Nå, men ihvertfald er det min plan at gå ned i vægt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar