onsdag den 4. august 2010

God dag....


Arh...glæder mig til at komme i seng i aften..... nyt sengetøj er altid dejligt. Fik vasket alt det jeg havde i kurven, fik ryddet op rundtomkring og nåede endda at være 1½ time i haven. Ukrudtet holder sjovt nok aldrig ferie! Tog ned og træne sammen med en veninde da kæresten kom hjem. Puh det var en hård omgang, men det er nok meget godt. Kæresten havde lavet bøf med løg, nye kartofler fra egen have, små gulerødder og brun sovs, uhm....slet ikke dårligt at komme hjem til.

Nu vil jeg have drengene i bad, og vil også selv i bad, og så vil jeg ellers slappe af i aften.

I morgen skal jeg på arbejde igen, det bliver vist godt nok at komme i gang igen. Drengene skal hen til 2 kammerater i morgen og lege, noget der nok bliver til en heldagsforestilling. Jeg har fået lov at få bilen da jeg skal have en computerskærm retuneret til arbejdet, og have afleveret en masse bøger. Når jeg starter efter ferien har jeg fri hver torsdag - det bliver nu skønt. Håber at jeg kan overtale kæresten til at det er en god ide jeg har bilen på mine fridage:-)

Drengene har brugt hele dagen på at lave et bo til katten. Hun har været utrolig medgørlig må jeg sige, de har båret rundt med hende og hun har været så sød at blive liggende længe i deres bo. Lige nu mener de at de vil sove på gulvet ved siden af Milles bo! De fik lov at bruge de to store kasser som vi fik skamlerne i i går. De har klippet og tapet og gjort ved i flere timer og virkelig nydt det - godt at Mille så også nyder det.


Mostergrydelap:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar