fredag den 6. august 2010

Weekend.....
















Så er det blevet fredag aften og weekend - dejligt. Det lyder lidt dumt at jeg synes den er tiltrængt eftersom jeg kun har arbejdet 2 dage! Der var en enkel episode jeg kunne have været foruden på jobbet i dag, blev så sur så jeg var nødt til at gå. Ellers var det nu rart nok at komme i gang, og på mandag går det for alvor løs igen.





Weekenden er startet kl. 13.30 da drengene og ig kom hjem. Der lå allerede reklamer i postkassen, så dem kunne jeg underholde mig med mens drengene spillede en omgang wii. Kæresten og drengene mente at vi skulle ændre på madplanen, så vi skulle have pizza i dag! Jeg synes ikke jeg havde lyst til at lave pizza i dag, men jeg fik nu alligevel bikset to pizzaer sammen. Der er en hel tilbage, så vi kan få den i morgen når vi kommer hjem. Planen er nemlig at vi alle tager til sommerland syd, og så er det jo rart med noget nemt til aftensmad. Søndag går turen til en veninde. Skal hjælpe til ved barnedåb sammen med to andre veninder.





Har været nede og træne med en veninde og derefter forbi efter lidt snoller, det er vel fredag:-) Fik cyklet 5 km og gået 3 km, så lidt blev det da til.










Mostergrydelap:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar