onsdag den 2. marts 2011

En ny stjerne på himlen.......

Ja, så kom der en ny stjerne på himlen i dag.....kærestens mormor døde i dag - 93 år gammel. Hun har levet et godt, langt og meget indholdsrigt liv. Vi var på besøg hos hende i søndags og havde flotte gule påskeliljer med som lige var sprunget lidt ud - tror at jeg vil mindes hende hver gang jeg fremover ser påskeliljer:-) Hun var forholdsvis frisk i søndags og det er rart at se tilbage på nu, især for drengene. Synes det er lidt hårdt at tænke på at vi en dag skal herfra, puha altså, men bare vi får lov at blive gamle og opleve en masse endnu.

I aften fik drengene og mig pitabrød med salat, tomater, majs, agurk, rejer, tun og dressing. Det var en dejlig let aftensmad, og den ældste satser på at resten af rejerne bliver brugt til rejecoktail i morgen...hmm...det må vi lige se til i morgen. Måske vi kan få en lille forret hver, har ikke helt fundet ud af hvad vi skal have i morgen aften. Har købt ind til nogle forskellige retter til denne uge, men tager det lidt hip som hap hvad vi får hvilke aftener i denne uge.

Jeg har jo fri i morgen og har ingenting på programmet - altså udover vasketøj og rengøring!! Ville egentlig gerne have farvet hår, men det bliver så ikke i morgen, for jeg har ikke fået ringet og bestilt tid!
Kl. 19 i morgen aften skal jeg til generalforsamling med vores gade, spændende om det ender med at vi må få lov at få en legeplads her i vores lomme!

I dag da jeg hentede den ældste i sfo, skulle en af pædagogerne til at forsøge at lave en halskæde af cykelslanger der er klippet i stykker. Jeg har en kollega der laver dem som armbånd og jeg synes de er ret smarte. Har sagt til sønnike at han gerne må lave sådan et armbånd til mor ha ha ha. Har godt nok selv en cykelslange til at ligge i skuret, men jeg har bare ikke meget forstand på at lave dem!

Mostergrydelap:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar