onsdag den 9. marts 2011

Indevejr.....

....det er hvad det er i dag! Blæsevejr og regnvejr - men godt at vi lige nåede hjem imellem to byger.
I går var vi til begravelse og til sammenkomst bagefter. Vi havde aftalt at drengene skulle med, og det gik fint med dem under hele begravelsen. De fik begge lov at ligge en rose på kisten inden den blev kørt væk i rustvognen. De har endnu ikke haft de store spørgsmål at stille, men det kommer nok senere. Vi havde også forklaret hvad der skulle ske, og den anden aften læste vi også en bog om min bedstemor i himlen. Den yngste konstaterede i går at han synes kisten var lang, og at nu havde oldemor ikke noget hjerte mere - der måtte jeg så liiige ud i en forklaring, men tja for en dreng på 4 år virker det jo logisk at man ikke har et hjerte når man ikke lever længere!
Kærestens lillebror tog med os hjem i går aftes, og drengene hyggede sig med at spille spil sammen med ham. Vi fik brændende kærlighed til aftensmad, og så til middag hos på tv3, inden den stod på sengetid for drengenes vedkommende. Kæresten og hans lillebror spillede til sent, det er sjældent de har mulighed for det, så jeg fortrak mig fra stuen. Jeg blev ellers spurgt om jeg ikke skulle prøve men det er altså ikke mig at spille de farlige spil!
I aften skal vi have kylling på en eller anden måde. I morgen har jeg fri og glæder mig til bio tur i morgen eftermiddag med nogle kolleger og venindebesøg i morgen formiddag:-)
Fredag er det disney-tid og x-factor-tid. Lørdag bliver overraskelserne dag - skal jo til madbloggertræf med en masse bloggere - glæder mig til at møde de andrei rea life, til samværet og selvfølgelig til at smage kage og mad, og til at se den goodiebag som der er blevet lavet til hver af os. Håber på en dejlig aften med nye bekendtskaber:-)

Mostergrydelap:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar