søndag den 13. marts 2011

Har du prøvet at have......

.....sommerfugle i maven?
Det havde jeg faktisk lidt i går da jeg kørte afsted mod Holsted hvor jeg skulle mødes med andre madbloggere. Det viste sig jo hurtigt at jeg ikke havde noget at være nervøs for. Birthe og Anne havde gjort et stort stykke forarbejde med at få planlagt hele dagen, og jeg må sige at det har været en rigtig god dag - det har været spændende at møde de andre bloggere i "real life" og da jeg kørte hjemad ved elleve-tiden var det med en masse nye indtryk i bagagen.
Dagen var delt op i to etaper, den første del handlede om Kageriget og den anden del om restaurent Bedre Byggeskik. Jeg fik taget en masse billeder og vil senere lægge dem på bloggen.
Jeg vil også senere lave 3 forskellige indlæg. Et om Kageriget, et om restaurent Bedre Byggeskik og sidst men ikke mindst et om de 3 fyldte goodiebags som jeg fik med hjem fra madbloggertræffet. Jeg var også en af de heldige der kom hjem med en ekstra ting - en stor ekstra ting som jeg uden tvivl nok skal få brugt - men mere om det senere:-)

6 kommentarer:

  1. Tusind tak for igår. Det var super hyggeligt at møde dig og alle de andre. Super flot gave du vandt :-)

    SvarSlet
  2. Dejligt at møde dig - og jeg er MEGET misundelig på den præmie du vandt!!!! Jeg har gået og kredset om den i dagevis, håber ikke at der mangler nogen ;-)

    Vi bor jo ikke særlig langt fra hinanden, så vi må da mødes igen!!

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  3. Herfra skal der også lyde en stor tak:-) Jeg havde en super god dag - og ja, det var en FED præmie jeg fik med hjem - alle 20 krydderi dåser er der - ha ha, og jeg glæder mig til at bruge af dem:-)
    Det kunne være fedt at mødes igen når nu vi bor så tæt på hinanden. Vi kan jo altid bestille et par kager hos Anita - mine tænder løber særlig i vand når jeg tænker på træstammen, uhm...de var godt nok lækre!

    Mange hilsner Christina

    SvarSlet
  4. Hej Christina,
    tak for sidst, og tillykke med supergaven. Skynd dig at blive rask for jeg venter med længsel på at læse om hvordan du bruger de spændende krydderier. God bedring,
    SS

    SvarSlet
  5. Hej - selv tak, det var en rigtig god dag - jeg har lige fået lavet et indlæg om min fine præmie. Glæder mig også til at afprøve nogle af de krydderier jeg ikke rigtig kendte til i forvejen.

    SvarSlet