fredag den 4. marts 2011

En overraskelse.....

Torsdag eftermiddag da den ældste kom hjem fra sfo havde han en overraskelse til mig - og ja, han havde sørme siddet og lavet et armbånd til hans mor af cykelslanger og perler:-) Sikken en dejlig dreng - og han er min:-)
Kunne også forstå på ham at det havde taget meget lang tid at lave - han havde siddet fra kl. 13-14 og fiflet med det. Kunne så også forstå på pædagogen at det krævede en del tålmodighed, og når man så er dreng, såååå....... Måske det var derfor han havde været i hallen resten af eftermiddagen ha ha ha. Han var meget glad og stolt da han gav mig gaven. Jeg tog straks armbåndet på, og har faktisk haft det på siden torsdag aften - altså undtagen om natten! I går fredag kom han hjem med et armbånd mere. Den nye er af en lidt større cykelslange som han så har siddet og lagt dobbelt da han skulle have den på tråden! Den første var med runde lyserøde og lilla perler. Den anden var med blomsterformede perler, hvide i midten og gennemsigtig rundt ved kanten.

I går efter arbejde havde en af mine kolleger inviteret os alle hjem privat i anledning af hendes runde fødselsdag. Vi var der i et par timer og det var rigtig hyggeligt:-) Næsten alle dukkede op og snakken gik livlig - men vi er jo også en del kvinder ha ha ha.

Jeg fik lavet boller i karry med ris til kæresten og drengene kom hjem fra fodbold. Eller næsten til de kom hjem!! Tingene gik ikke just efter planen da det kom til at risene skulle vejes. Alt tyder vist på at der skal købes et nyt batteri til vægten! Den stod både på -265, på 370 på 30 og på alt mulig andet uanset hvor meget jeg så fyldte i vægtskålen! Godt at der så på selve risposen er vist 100 grams intervaller - det opdagede jeg jo heldigvis tilsidst!
Og kødbollerne...hmm....havde brugt hakket kyllingekød. De smagte godt nok, men jeg synes konsistensen blev lidt underlig i forhold til normale bolle af svinekød. Men ja ja, nu er det afprøvet!

Den ældste ville gerne til Sjov fredag, så ham og mig kørte i hallen lidt over syv og var hjemme igen lidt over halv ti. Han havde en hyggelig aften som han plejer. Jeg synes også deter hyggeligt at være med som forælder. Det er en god måde at mødes med andre forældre på og sidde og hyggesnakke sådan en fredag aften.

I dag står den på fastelavn, fødselsdag for kæresten i aften, som skal holdes hos han mor. Vi skal selv have maden med, så jeg nåede lige at mikse noget hjemmelavet is sammen i går aftes som jeg så satser på bliver en del af desserten. Vi skal så også lige finde ud af hvad vi ellers skal have!!

Der kommer også børne mgp i aften - satser da på at vi skal se det sammen med drengene:-)

Lige nu står den på et bad for mit vedkommende - drengene spiller wii!

God dag - mostergrydelap:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar