mandag den 14. marts 2011

Gå væk sygdom.....

Øv øv, har fået influenza:-(
Det startede i går aftes med mega hovedpine og i morges da jeg vågnede var jeg øm over hele kroppen og frøs helt vildt. Har været hjemme under dynen i dag og kan ikke rigtig vurdere om det går fremad eller ej! Det føles som om jeg har fået en brosten i hovedet! Anders er taget til badminton så drengene og mig er selv hjemme i lidt mere end en time. Det betyder heldigvis ikke at de skal aktiveres for det gør tv3 for mig. Har nemlig to drenge der begge elsker at se til middag hos - og det passer jo mig ganske godt. Når det er slut klokken 20 er der dømt sengetid - både for dem og mig!
Ville ellers have brugt eftermiddagen på at skrive om den gode oplevelse jeg havde i lørdags -nemlig madbloggertræffet, men det bliver desværre ikke i dag.

mostergrydelap:-)

2 kommentarer:

  1. Øv! Du kan da heldigvis glæde dig over, at du ikke var syg i lørdags, men ventede med at blive syg til i dag. Rigtig rigtig god bedring.

    SvarSlet
  2. Det er nu bare surt at være syg. Jeg er også hjemme i dag, er bare ikke frisk endnu. Men ja, det var ihvertfald godt det ikke var i
    lørdags:-)

    SvarSlet